Jag Ska Inte Orsaka Skada
S5, A15: Dr Charles och Dr Manning behandlar en patient som är fullt insatt i att låtsas vara någon annan än han själv. Noah börjar tvivla på sina förmågor som läkare. Dr Marcel och Dr Choi står inför ett tufft etiskt beslut. Dr. Halstead sätter sin tilltro till en missbrukare.