Gift med spelet Jag skulle inte ha det på något annat sätt
S1, A6: Det har varit en virvelvindssommar för Taylor som kulminerade i hennes äktenskap med Riyad. Men hon har ingen klänning, inga ringar, men en mamma som inte verkar ha bråttom; Kommer hon att gå nerför altargången i tid? Under tiden; Sam har ett beslut att fatta med sina affärsplaner, medan Cat har ännu en snilleblixt att testa vattnet med.