Gift med spelet
Exklusiv tillgång till fem av Premier Leagues största fotbollsstjärnor och deras bättre hälfter. Men allt är inte som det verkar, när man är gift med spelet.
Det är det brutala med fotboll
Saras och Taylors liv skakas av chockerande flyttar från Manchester och Cat har en överraskning i beredskap för Jorginho.
Det är en kamp mot klockan för Matt att hinna tillbaka till förlossningen medan Sam och Cat fokuserar på sina egna barn; det vill säga sina nya affärsprojekt. Under tiden letar Taylor och Sara efter ett hus i sina nya städer, utan att oroa sig för kostnaden.