Wozniacki & Lee
Caroline Wozniacki och David Lee står inför ett nytt kapitel i sina liv. De väntar sitt första barn samtidigt som de är mitt uppe i en flytt och ett stort renoveringsprojekt.
Olympic Blues
För många tidigare toppidrottare är det inte lätt att gå i pension. För Caroline och David känns det tryggt att nu se fram emot dotterns ankomst, för att på så sätt få struktur på deras vardag.
Caroline och David har precis kommit hem från sjukhuset med sin dotter Olivia, och försöker närma sig föräldraskapet med samma professionalism som om det vore en idrottslig prestation.
Ända sedan hon var liten har Caroline drömt om att bli världens bästa tennisspelare. Hennes familj har varit med henne hela vägen, särskilt hennes far och tränare - Piotr Wozniacki.
David Lee var den allra första basketspelaren från St. Louis i USA som lyckades bli en NBA All Star. Baskettränaren på hans gamla college lyfter fortfarande fram honom som en förebild för framtida generationer.
Caroline ska börja träna igen inför sin sista match på Royal Arena i Köpenhamn. Men med en bebis och en lägenhetsrenovering som drar ut på tiden finns det flera saker än tennis att fokusera på.