Wozniacki & Lee The Ugly Duckling
S1, A4: Ända sedan hon var liten har Caroline drömt om att bli världens bästa tennisspelare. Hennes familj har varit med henne hela vägen, särskilt hennes far och tränare - Piotr Wozniacki.