Jag tar mig aldrig levande ur denna värld
S1, A21: Juliette hittar ett brev från sin mor; Deacon konfronterar Rayna om en hemlighet; Brad Paisley uppträder med Rayna och Deacon; Gunnar försöker vinna tillbaka Scarletts hjärta.