S1, A5: Se på när Onçafari-teamet bekantar sig med Aroeira, deras nymärkta hona, och ta en titt på Auroras unge Apolo. Vi fortsätter jakten på Badalo som har förflyttat sig djupare in i den översvämmade skogen, vilket äventyrar Lizzies banbrytande forskning.