Der Greif Jäkla superhjälte
S1, A3: Mot sin mammas vilja, försöker Mark hitta en väg tillbaka till Svarta tornet för att rädda Memo. Under tiden försöker Becky lista ut om innehållet i Krönikan verkligen är sant eller om Mark lider av hallucinationer.