Filthy Rich James 4:1
S1, A8: På kvällen för Antonios stora match är spänningen hög i Monreaux-familjen. När Rose stöter på sin före detta fästman öppnas gamla sår från det förflutna som lämnar många obesvarade frågor. Under tiden överväger Becky sin relation med Eric och Hagamond tar äntligen mod till sig.