S4, A12: Advokaten Elsbeth Tascioni arresteras, vilket sätter ett rättsfall hon arbetat på i fara. Alicia, Will och Diane ställer upp för att hjälpa den egendomliga juristen. Under tiden får Peter motstridiga råd från Eli och Jordan.