I rollerna Jenna Dewan, Emily VanCamp, Pauly D
S2, A15: Unge mediet Tyler Henry använder sina förmågor för att hjälpa Jenna Dewan Tatum, Emily VanCamp och Pauly D att få kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner.