Bless the Harts Jenny Unfiltered
S1, A3: När en kontroversiell staty delar staden i två läger lär sig Jenny snabbt att spela bägge sidor och hålla med sina kunder för att få mer dricks. När Violet får veta att Betty har en koppling till statyn övertygar hon sin mormor att återuppliva gamla minnen, vilket får oanade konsekvenser.