The Good Wife Jippi
S4, A11: Wills senaste fall - som skulle kunna ge firman flera miljoner - står på spel när Alicia styr Louis Cannings försök att fördröja bevis som är avgörande för Wills argument. Under tiden tar Will och Diane ställning mot Clarke, och en gammal fiende gör saker och ting komplicerade för Eli.