Accused Jiro's Story
S1, A11: Sams mamma har tagit hand om hans bror Jiro ända sedan bilolyckan där Jiro fick en traumatisk hjärnskada. Men när deras mamma dör måste Sam bestämma sig för vad som är viktigast - hans bror eller hans frihet.