Accused
När en mans dotter blir överfallen i parken nära deras hem, uppmuntrar hans vänner honom att ta rättvisan i egna händer.
Som man är Kevin blyg, men på scenen är hon Robyn Banks, en dragqueen med självförtroende och karisma. Men när Kevin faller för en kille som lever ett dubbelliv, leder deras affär till förödande konsekvenser.
När en grupp Navajo-vänner arresteras för att ha protesterat mot den lokala urangruvan, kommer de på en plan för att försöka stänga ner den för gott.