The Night of
The Beach
En pakistansk-amerikansk college-student behöver ett juridiskt ombud efter att ha blivit misstänkt för ett mord i New York.
Stone varnar Naz för att berätta något. Box träffar offrets styvfar, och senare även åklagaren Helen Weiss.
Medan åklagaren Helen Weiss förbereder sig för rättegången utökar Naz sitt samarbete med Freddy.