Jordbävningsväder
S6, A9: En jordbävning skakar till i Los Angeles-området. Brandon och Susan, som är i Palm Springs på en tidningskonferens, fastnar i en hiss med en gravid kvinna. Dylan friar till Toni. Kelly blir skakad av nyheten.