S1, A2: När en mordplats iscensätts som en misslyckad knarkaffär vet kriminalpoliserna att utredningen blir allt annat än vanlig. Deras sökande efter sanningen avslöjar lögner, voodoo och flera kroppar i en kvinnas förflutna.