The Black Widow Murders
När en brandman hittas död i en våldsam husbrand inser polisen att det inte är första gången hans fru har blivit änka och utredarna får sitt livs bekännelse på en oväntad plats.
Efter ett decennium av rykten blir en äldre kvinna i Louisiana misstänkt när en man hittas död i hennes lägenhet, och myndigheterna avslöjar en historia av tragedier kring den vänliga kyrkodamen.
En röst från andra sidan graven hjälper utredarna att lösa ett brott efter att en söndagsskollärare förlorat två män i rad under misstänkta omständigheter.