The Black Widow Murders Lynette Bell
S1, A4: Efter ett decennium av rykten blir en äldre kvinna i Louisiana misstänkt när en man hittas död i hennes lägenhet, och myndigheterna avslöjar en historia av tragedier kring den vänliga kyrkodamen.