Jourdan & Liam
S1, A2: Jourdan vill tappa vikt och hitta sina Beyoncékurvor, och Linus vill slå igenom som skådespelare. Hinner de byta skepnad i tid innan de måste visa upp sig i 'Ex on the Beach'?