Ex On The Beach: Body SOS
Deano vill bli av med sina manstuttar, bli trimmad som kompisarna och få en dejt. Paris vill snygga till kurvorna och återfå självförtroendet. Hinner de i tid till 'Ex on the Beach'?
Becci är trott på att vara den tjocka systern, och vill gå ner i vikt. Kieran är trött på att känna sig som gängets tanigaste, och vill bli biffigare. Hinner de förvandla sina kroppar i tid?
Shelbie och Liv har lagt på sig kilon och måste bli av med dem. Vanessa drömmer om en fribrottares fysik. Hinner de förvandla sina kroppar i tid för 'Ex on the Beach'?
Ronan har lagt på sig och hamnat i en ond cirkel, medan Camilla vill komma i form inför semestern. Hinner de få ordning på sina liv inför 'Ex on the Beach'?