Shelbie and Liv & Vanessa
S1, A5: Shelbie och Liv har lagt på sig kilon och måste bli av med dem. Vanessa drömmer om en fribrottares fysik. Hinner de förvandla sina kroppar i tid för 'Ex on the Beach'?