1000-lb Best Friends
Meghan försöker bli tillfreds med sin kropp genom att köpa leksaker i en sexbutik. Och Vannessa förbereder sig på att flytta från sin hemska syster Jakie.
Efter att Tina kämpat för att leka med sina barn konfronterar Meghan henne. Damerna åker till Florida så att Meghan kan förverkliga sin dröm att promenera på stranden igen.
Det är dags för de bästa vännerna att möta den största utmaningen på sin resa - att promenera på stranden. Tina har ett möte med Dr Procter som blir en ögonöppnare.