My 600-lb Life: Brazil
I My 600lb life: Brazil följer vi människor vars övervikt påverkar varje del av deras liv.
Carlos har lidit av övervikt sedan barndomen. Med tanke på att han har flera hälsoproblem är bariatrisk kirurgi den enda möjliga lösningen.
Welton och Marcelo lider av extrem övervikt. Welton kan inte längre arbeta och kan inte ta på sig skorna själv, medan Marcelo lider av apné.
Pastorsparet Rafael och Ana måste genomgå en överviktsoperation, men de har svårt att vänja sig vid den nödvändiga disciplinen.