1000-lb Roomies
Medan Nesha försöker omdefiniera sitt 20-åriga förhållande med Jol når Jaz en viktig milstolpe i sin viktminskning, men hennes framsteg bromsas.
Nesha planerar en glampingresa till Jaz födelsedag för att muntra upp henne. Nesha och Jol går på sin allra första dejt.
Jaz slutar ta viktminskningsinjektionen för att fokusera på att läka kropp och själ. När Nesha startar en cupcakefirma blir rumskamraterna osams igen.