Too Large
Sjukligt överviktiga personer kämpar för sina liv med hjälp av bariatriska kirurgen Dr Procter. Familjeband och vänskap sätts på prov och bara en del kommer att klara de förändringar som krävs för att få bariatrisk kirurgi och förändra sina liv.
Plågad av hälsoproblem hoppas Meghan på att få genomgå en viktminskningsoperation tillsammans med sin överviktiga bästa vän Vanessa.