The Walking Dead Judge, Jury, Executioner
S2, A11: Rick tar Shanes sida gällande ett viktigt beslut, och det får Dale att oroa sig för att gruppen håller på att förlora sin mänsklighet. Carls handlingar får oanade konsekvenser för gruppen.