NYPD Blue Jumpin' Jack Fleishman
S1, A14: När en våldtagen kvinna vägrar väcka åtal på grund av rädsla för att hennes man ska säga att hon får skylla sig själv, agerar Licalsi lockbete för att sätta fast den misstänkte. Kelly, Sipowicz och Medavoy letar efter en manlig mördare, utklädd till kvinna.