Justice for Haley
S1, A4: Vid en genomsökning av paret Henthorns hem avslöjar utredarna en av Harolds största hemligheter. Shott och Grusing, hennes FBI-partner, är övertygade om att Harold mördade Toni, men de måste bygga ett vattentätt fall med vartenda bevis de kan hitta.