The Americans Kamrater
S2, A1: Elizabeth har återhämtat sig från sin skada och hamnar mitt i vad som skulle ha varit ett rutinmässigt uppdrag - men som går fel och gör henne och Philip oroade inte bara för sig själva, utan för hela deras nätverk... och familjen. Paiges misstankar har vuxit under mammas frånvaro. Samtidigt fortsätter Stan att falla för den ryska agenten som har börjat locka honom.