Kapitel 2: South Carolina Den underjordiska järnvägen
S1, A2: Griffin, South Carolina - ett till synes paradis av framsteg och harmoni mellan raserna, döljer mörka hemligheter, speciellt "Bessie" och "Christian." Samtidigt påbörjar slavjägaren Arnold Ridgeway sin jakt efter Cora.