Grimm Kapten, min kapten
S6, A3: För att stoppa kapten Renards (Sasha Roiz) uppkomst, kommer Nick (David Giuntoli) fram med en plan som kommer att ta honom ur hans rätta element. Adalind (Claire Coffee) och Monroe (Silas Weir Mitchell) gör allt för att hålla planen på rätt spår. Under tiden tävlar Eve (Bitsie Tulloch) och Rosalee (Bree Turner) mot tiden för att få trollformeln klar innan det är för sent.