The Americans Kardinalen
S2, A2: Medan Philip undersöker efterverkningarna av det senaste uppdraget håller sig Elizabeth hemma, orolig för familjen, tills hon får en mystisk nödsignal. Samtidigt anländer en besökare till Rezidentura, vilket erbjuder både Nina och Stan unika möjligheter.