How I Met Your Mother Karma
S7, A18: Barnet inser att han har känslor för Quinn och bjuder ut henne på en dejt. Samtidigt får Robin en inblick i storstadslivet, med själv av Robin och Marshall. På annat håll måste Ted besluta vad han ska göra med Robins gamla rum.