S1, A6: Tobias nya balett är en katastrof. Geneviève kämpar för att hålla alla nöjda och Jack vägrar låta Nicholas gå i pension. Crispin och Cheyenne ryker ihop under kompaniets lektion, medan Mishi går på dejt.