Étoile
Bytet
Baletten är i kris. Jacks kompani i New York och Genevièves i Paris kämpar för sin överlevnad. Hon föreslår en radikal lösning - men det finns en hake.
Tjuren
Det blir en skakig start när Jack och Geneviève tillkännager bytet under en gemensam presskonferens. I New York letar Cheyenne efter den perfekta danspartnern, medan Mishi och Tobias kämpar med att hitta sig själva i Paris.
Fisken
Jack har en fruktansvärd dag. Tobias håller audition för sitt nya verk, och Gabin gör allt för att bli sedd. Mishi får en stor roll och konfronterar Geneviève om det förflutna.
Det är premiärkväll! Jack brottas med drama mellan dansarna medan Geneviève rör upp en internationell skandal. Samtidigt hettar det till mellan Cheyenne och Gael, och Tobias och Gabin har svårt att knyta an till varandra.
Det är Nötknäppar-säsong, och MBT-teamet ber Cheyenne att dansa Sockerfen. Det är också Jacks födelsedag, och Geneviève är i stan. Mishi försöker närma sig Bruna. Gabin återvänder från sin avstängning. Det finns en råtta i Tobias lägenhet.
Tobias nya balett är en katastrof. Geneviève kämpar för att hålla alla nöjda och Jack vägrar låta Nicholas gå i pension. Crispin och Cheyenne ryker ihop under kompaniets lektion, medan Mishi går på dejt.