Good Sam Keep Talking
S1, A8: När Amy Taylor läggs in på sjukhuset tillsammans med sin syster Gretchen med tecken på för tidig hjärtsjukdom upptäcker doktor Sam Griffith ett djupare medicinskt mysterium.