Good Sam
Dr Sam Griffith, en begåvad hjärtkirurg, utmärker sig i sin nya ledarroll som chef för kirurgin efter att hennes berömda chef, Dr Rob "Griff" Griffith, fallit i koma.
Hemligheter som avslöjas på en stor insamlingsgala för sjukhuset hotar att sätta stopp för en bräcklig vapenvila mellan dr Sam Griffith och hennes far Griff.