Good Sam Natural Order
S1, A2: Dr Sam Griffith kämpar för att behålla sin nya ledarroll som chef för kirurgin när hennes far och före detta chef, Dr Rob "Griff" Griffith, tar sin ansökan om återanställning direkt till sjukhusstyrelsen.