Flashpoint Keep the Peace, Pt. 2
S5, A13: Team One fortsätter jakten på seriebombaren och gruppen måste dela på sig för att desarmera flera bomber samtidigt. Den slutliga konfrontationen med bombaren blir brutal och förändrar Team One för alltid.