Kejsarens brud
S1, A12: Sydney och Nigel är i Moose Bay i Alaska och letar efter en kinesisk kejsarinnas sarkofag av vit jade. Sydney stöter på sina kolleger Dallas Carter och Kurt Reiner, som också är relikjägare.