S1, A1: Rio de Janeiro, 1999. När en ung man blir beroende av droger, beger sig hans far till slummen för att rädda honom. Victor är en far vars uppdrag i livet är att vinna kriget mot droger. Samtidigt är hans son Pedro beroende av dem. Att vara på olika sidor i samma krig tär på deras relation.