Mysteries Unearthed With Danny Trejo Killer Finds
S1, A6: Från en dödlig upptäckt som gömmer sig under en av USA:s mest älskade nationalparker till ett vapen från nazitiden som sjunkit utanför New Jerseys kust – man vet aldrig var ett dödligt fynd gömmer sig eller vem som kan snubbla över det.