Killer in High Heels
S4, A4: Maura blir huvudmisstänkt i ett mordfall när hennes dejt hittas död och hon inte kan minnas vad de gjorde under kvällen. Jane slits mellan viljan att skydda sin vän och sin plikt som polis.