The Dead Files Killer Instinct: El Cajon, California
S9, E3: In El Cajon, Calif., Steve and Amy investigate paranormal activity bedeviling a young couple and their children; while Steve identifies an infamous serial killer who lived in the area, Amy goes toe-to-toe with a vengeful spirit.