S1, A9: Jacks försök för att rädda senator Palmer går snett. Han blir själv huvudmisstänkt för mordförsök och tvingas försvara sig eller acceptera att bli överlämnad till FBI för vidare förhör. Teri och Kimberly kommer närmare varandra och samarbetar för att försöker hitta ett sätt att fly från sina kidnappare.