S4, A5: Medan Jack följer terroristerna får President Keeler en möjlighet att göra något drastiskt. Heller och Audrey bestämmer sig för att omintetgöra terroristernas planer genom att ta deras öde i egna händer. Debbies mamma åker hem till Araz i jakten på sin dotter.