S6, A11: Lennox försöker desperat att fly från Reed. Wayne gör sig klar inför sitt och Assads gemensamma tal. Chloe fortsätter att täcka för Morris när Nadia blir allt mer misstänksam. Jack träffar den före detta presidenten Logan och får reda på att en ledtråd till var Gredenko befinner sig kan finnas på det ryska konsulatet.