Kl 16.00
S5, A10: När hotet från fienden växer sig större och presidenten inte följer sin första dams råd, tar hon saken i egna händer. Jack träffar Christopher Henderson, den federala agent som rekryterade honom till jobbet för mer än tio år sedan. De ryska extremisterna fortsätter att underminera det historiska vapenavtalet samtidigt som de planerar att begå en krigshandling som kan förändra världen för alltid.